Lovely

Hej hopp, Joejoe is back! Yes!! tänker några. HAHA suckers, det är Anna! Jaaa, tänker vissa. Suckers igen, det är bara Ida som vanligt. ;D

Ville bara säga att jag inte drog ut några tänder igår, det var bara en jäkla massa undersökningar. Om tre veckor ska jag operera ut den ena visdomstanden och om ytterligare några ryker den andra. Jättekul, verkligen. I love. Går väl på 5000 i runda slängar. 4000 om jag har tur. Helt wunderbar. Finns ju liksom inte så mkt annat roligare att lägga pengarna på?

Uh. Bitterhet sköljer över mig. Bye for now!

/Ida

Kommentarer
Postat av: Sanna

Bull att behöva lägga ner så mycket pengar på sådant som man inte kan hjälpa att man har problem med. Feel for yah bebbe!

2010-08-25 @ 23:25:10
URL: http://zannaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0