Joonathaaaan!!!! Skoorpaaaan!!!!

Vad snackar du om? Jiddra inte nu va, vavava! Klart vi ska ha kvar bloggen din pajas! Full fart med skolan så har icke haft tid hörru! Meeeeeeeen... JOEJOE IS BACK, så jääääääkla sant! Det är hon!

Jag har ont i magen, japp för det har jag. Käkade nämligen precis tre feta mackor med ost och tomat, skulle inte förvånat mig om någon som såg min mage nu skulle frågat " nej men åååh, vad ska den heeetaaaaa!!? " Fack off, för jag käkade precis! Ska strax sticka och köra ett morgon pass på heden och försöka få ner min lilla ballongmage, om inte annat kanske någon vill låna ut en nål eller något, denna spänningen är INTE särskilt behaglig...

Ska börja kalla mig själv för procceungen! Yes, det är ju faktiskt det jag är. ProCivitas verkar jättebra, första veckan var super, har redan hunnit med två läxor och en del chilla håltimmar inne i Nangijala. Hur soft låter inte det? Jag har alltså varit i NANGIJALA! Rätt coolt ändå...Fast det var ju inte riktigt precis som jag tänkt mig. Jag har alltid haft en bild av en fet äng, vackra träd med rosa blommor, lite äpplen, några vita duvor och vacker musik, där sprang jag runt och flaxade med armarna till bröderna lejonhjärta låten och trodde jag skulle få uppleva Nangijala. Det blev en stor besvikelse när jag öppnade dörren och fann ett bord, en papperskorg och några stolar i tystnaden. Att Nangijala skulle vara ett "miniklassrum" hade jag aldrig väntat mig...
Jag i Nangijala...

/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0