Det är ju kvällarnas kväll?






Ibland när jag känner mig gammal och tråkig, hjälper det med lite semifjortisbilder i spegeln.

Hemkommen från en liten fika med Lisa, ett jäkla tag sen jag träffa henne! Så det blev en liten catch-up över en latte på Café Viskan. Ösregnade på vägen till stan men när vi kom ut från Viskan hade det spruckit upp, kalaaaas eftersom det är "Sommartorsdag" i Borås idag och Salem Al Fakir spelar på Stora Torget! Känns dumt att inte gå dit och kolla. Han är ju grym. Så jag funderar på att cylla ner i stan igen.

Ja, varför inte? Är medbjuden på fest också ikväll. Och varför inte? Orkar inte vara så ordentlig idag. Och det är ju torsdag. Jaaa, kom igen då! Kan bli kul med lite nya ansikten.

A monkey needs to dance and so do you!
Party? :D

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0