Back in my hometown


Jag, Anna & Johanna i Italien i somras.

Befinner mig i Helsingborg! Vi anlände kring 14-tiden igår och det blev en mycket trevlig dag och kväll. Middag med hela familjen och kanske aningens mycket vin för mig. Men kul!

Idag gick vi upp vid halv 8 och promenerade i typ 2 timmar. Mysigt men kallt. Behöver nog en powernap för att orka med ikväll och idag. Släkt och vänner och utgång, kommer bli så jäkla nice.

Och så himla härligt att träffa mina älskade råttor också. Och längtar tills ikväll då jag får träffa mina vänner. :D Tonoghts gonna be a good night! Strax ska jag fortsätta baka lussebullar med mamma.

Åh Helsingborg, denna underbara stad :D Nästan sugen på att flytta tillbaka hit... Eller?

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0