Bara ett litet hej, tack och hjälp!

Wadöpp bajemaja!? Längtar tills du kommer hem, måste få skoja av mig lite!
.
Även fast skolan är mög just nu så känner jag mig ganska okej ändå. Julstämningen påverkar en så himla mycket. Älskar det. Pipparkagor och mjölk, julmusik, snö och lyse i träden i hela Helsingborg. Åh, vilken mysig stämning det är.  Vi har ETT enda prov kvar innan vi får sänka pulsen ett par slag. känns okej. Känns ännu mer okej att skidresan är betald och att det finns så himla många saker att se fram emot, så många vänner som peppar mig och får mig att orka all stress. Tackar gud för det. Tack.
.
Och snälla gud, om du nu finns...hjälp mig att bli frisk från denna sablarns enorverande HOSTA! Har nämligen åkt på en tillfällig rökhosta eller något. JAG VILL TRÄNAAAAA!
Adjö!
Nej föresten, idag bjuder jag också på en ny psykobild, otroligt vad kul man kan ha med sig själv.
.
En sista sak... Jag saknar min lilla minigris...JENNIMANNEN!!! VART ÄR DU?
Nej vänta en sak till... nä, eller det var inget...
...eller jo...Peace!
/ Johannymackafunny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0