Lite Italien

Mitt sista inlägg lät väldigt negativt vilket inte var meningen. Ville bara säga att det varit fullt upp sen jag kom hem till Borås. Tog inte upp min dator förrän IDAG vilket inte är likt mig, haha. Men dagarna här i Borås har varit super! Didriks födelsedag firade jag, Didrik och hans vänner på Bodaborg i Sävsjö med massa lekande och igår firade jag och Didrik ett år tillsammans. Jag hade köpt en klocka åt honom som varit ganska dyr innan. 50 % rea, så jäävla bra, haha. Var väldigt nervös att han inte skulle gilla den men de gjorde han som tur va :D Själv fick jag också en klocka, som jag valde själv. Har inte använt klocka sen jag gick i åttan tror jag. Känns bra, känns bra! Känns sofistikerat! Haha.

Stressad över pluggandet också. Knappt gjort nånting och snart ska jag tillbaka till Helsingborg, aaaah. Jag förstår inte hur jag slarvar bort all tid jag har. Min hjärna har helt klart ställt in sig på sommarlov eller nåt.

Äh nu kommer bilder från min iPhone i alla fall! Bilder från systemkameran kommer en annan dag. Har häftiga bilder på Coloseum där i.




















Johanna petade sig själv i ögat på flyplatsen...



Tre sletna jäklar på flyget hem, haha.

Så då. Plugga sa vi? Till sommarens soundtrack: Isak Strand.

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0