Äntligen vin på Hampan

Igår blev det en liten AW på Hampan med Emma och så kom Elin, Sofie, Angie och Sanna. Och lille vovven Lex också. Som skrämmer livet ur en lite när han känner för det. Haha. Och så tittade vi på assöta ankungar som simmade förbi. En höll på att bli av med sin mamma och halva Hampan var engagerade i ankungens öde, haha.

Blev en kaffe på Mezo till slut men då var det bara jag och Sanna kvar, sen lämnade även Sanna som skulle hem och ta hand om sin köttfärs. Haha :D Sen låg jag och läste i flera timmar och somnade inte förrän 3. Vet inte riktigt hur det gick till. Nu är jag därför helt slut men ska ta tag i pluggandet. Blir en lugn fredag för att gå all in på lördag.


Jag & Sanna. Sannas foto.


Lex, Elins hund. Denna bilden är också lånad av Sanna.

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0