blocket, min nye vän :)

Haaallo :)

Vaknade halv 5 imorse och var redo att börja jobba igen. Sjukt jobbigt att bli pigg så tidigt. Vaknade då av att jag låg o pratade i sömnen med mina "matgäster" som satt vid bordet... Hon e inte frisk. Jag bad om ursäkt att det var så ljust i rummet. Skämdes lite när jag vaknade stirrandes mot mit tomma bord. haha..

Fick för mig att jag skulle rensa garderoben o sälja saker, vet inte hur jag tänkte när jag fotade dessa skjortsen, typ "Supersnygga shorts, perfekt för dig som vill att asset ska se ut som en plattfisk! Fotade allt på hängare istället  :)




Mitt hår har blivit hyffsat långt igen sen muttan på frisyrmakarna klippte av det. Tjooohoo. Allt löser sig!

Solat i parken bakom mitt hus o sen fotbollskoll med mr dreja. Nu ska jag sova, soooova :D

/anna


Kommentarer
Postat av: Ida

hahaha anna du e så rolig:D

2010-06-29 @ 17:23:27
URL: http://iaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0