Bluuuuöö

Anna, har vi en underbar lillasyster or what? Fyfan va grym du är Jojo. Har sett videon femhundra gånger nu.
Och åsnegris...hahaha... hade jag velat höra.

Jag låter nog också som en åsnegris just nu. Megaförkyld. Skyller allt på Didrik som skulle sova med öppet fönster i minusgrader. Fast han säger att jag hade gnällt om för att det blivit för varmt annars. Vilket är sant. Finns inga mellanlägen i denna lägenheten. Blö. Så nu har jag fett ont i halsen och ska nog INTE ge mig ut och springa idag. Ska nog ligga och sola eller nåt istället. Sprang förresten 6 kilometer igår. AWESOME.

Återkommer!

/Ida

Kommentarer
Postat av: Emilia

vad roligt att ni alla har en gemensam blogg! bar med presentationerna till vänster. trevlig dag!

2010-06-01 @ 09:25:26
URL: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0