friiday, happy friday :)

Vaknade vid 3 i natt, då låg ögonskydden bredvid mig på kudden, kom ihåg lite svagt att jag drömt jag blivit förbunden för ögonen av någon på en båt, kommer ihåg att jag försökte dra av tejpen så tyst jag kunde, är fan inte frisk...

Fick gå upp och tejpa fast dom igen, sen jävlar satt de fast.. Har fina runda märken kring ögonen. Var på återbesök nyss på kliniken, allt såg bra ut, men jag fick andra droppar för mina ögon är torra tydligen.

Ser inte heeelt bra än på högra ögat, men de kommer inom några dagar. Kan se folks ögon, kan läsa på datorn utan att kisa, se vart jag ska i tunnelbanan. Kommer inte bli rynkig i förtid för jag kisar!! :D:D tjohooo

Flyttar ju in på nya kontoret idag, st erikspalatset, det är grymt fint. Bilderna kanske inte visar det bästa, sprang runt med datorn o fotade...




Lunch nu! hungriiiiig!
laters
anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0