Godermorgon sunshines!

Magen skriker efter frulle och pissblåsan är snart mindre än en millimeter ifrån att sprängas. Kan liksom inte gå ut från rummet, jag blir bara i vägen för städerskan då. Måste sitta här inne i ca två timmar till. Gosh! Håll ut Johanna! Ska dra till väla sen med mina kära vänner Kenny och Ellibellibång! Blir inhandling av det sista inför Malta nu, sticker ju på måndag. Jäklar vad nervös jag är.

Ska som sagt till Väla sen men innan dess hoppas jag att jag fått tummen ur röven och städat mitt rum. Men då undrar ni vad tusan städerskan gör här. Kan då meddela att det var alldeles FÖR stökigt för att hon skulle kunna komma fram och städa. 80% utav mina kläder ligger utspridda över hela golvet, har haft en hög tjocktröjor som huvudkudde inatt och kan försäkra er om att mer än hundra tjocka dammråttor kryper om kring här inne, AWESOME!

Kommer bilder sen från paddlingen, skolavslutningen och avslutningsmiddagen.
Kjaaaaaaam!

/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0