Grym sommarkänsla i Gesebol

När jag vaknade igår morse var det tomt i lägenheten. Ringde Didrik. "Hej! Kom ner i trägårn, jag och Alex sitter och käkar frukost!" Så jag gick ner och där satt dem i "bersån" eller vad det heter. Sjukt mysigt.



Vid halv 11 åkte vi härifrån och stack till Systemet och Ica för lite nödvändigheter. Efter 12 nångång var vi hemma hos Niklas i Gesebol. Drog ner till en sjö och lade oss på bryggan. Jävlar, vad nice det var. Började dock blåsa för mycket efter ett tag så jag fick till och med ta på mig kavajen.


Alex hoppar i!




Diddi och Alex på bryggan.






Jag & Alex drack rosé med jordgubbar i. Äre sommar eller äre sommaaaaaar?







Hur trevligt ser det inte ut? Underbart!! Det var rosé, cider, läskande alkoläsk, grillat och sooool. Flera sånna dagar, tack! :D

/Ida

Kommentarer
Postat av: Git Mellgren

oj vad mysigt... du drack väl inte för mycket jordgubbar ?? L obsss ja mena läsk... L



kram faster

2010-06-06 @ 18:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0