Malta om...

Godmiddag!

Packar för fulla muggar och halva koppar, stryker kläder och hoppar rundor till apgrym musik. Åker om exakt 13 timmar och 45 minuter. Hohoho jag är jättenervös, har jag sagt det förr? Kennymannen kommer ikväll och självklart ska vi träffa älsklingselli också. Hur ska jag klara mig utan min kvällskompis i TRE veckor?! Har umgåtts med Elli nästan varje kväll i flera veckor nu. Man skulle inte kunna packa ner henne i handbagaget eller så? Hon är ju så liten så det skulle ändå inte märkas. Jo mina vänner, nu ska ni allt få höra en hemlis... Schyy! Elli är nämligen en liten pyssling. Ja, helt sant, en pyssling. Tro det eller ej:)
Nu må jeg gå og packe litt så... HAAADEE!!
/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0