På torsdag ser jag riktigt bra ut!

Heeelllooo !

Today is my last night! I alla fall med glasögon/linser. Känns sjukt.

tjohooo!, Vart med soufie precis, en soldränkt uteservering i Gamlastan, därefter köpte vi körsbär o jordgubbar o satte oss på mitt hemliga ställe där det är sol heeeela kvällen! NAJS! också i Gamlastan

Dum som jag är gick jag ut o sprang vid 5... HETT HETT HETT, som tur var hade jag korta shorts istället för löparbyxorna, det var så fruktansvärt varmt, svettades som en gris o var nära att hoppa i vattnet. Men jag var grym :)

Ett sista farväl...(vad tycks om tejpningen?)




tjooooohoo! 

vi SES! seees ses seeeees i en helt ny värld! haha

/anna

Kommentarer
Postat av: Billan

ANNA! BERÄTTA HUR ÖGONGREJSET GICK Å VAD DET KOSTADE.. Vill nämligen själv göra!!.

Puss Billish

2010-06-02 @ 22:55:44
URL: http://billan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0