Picknick

Gårdagen var en väldigt slö dag. Läste Hundraåringen som steg ut genom fönstret och försvann i en solstol i trägårn och var allmänt jäkla lat. När Didrik kom hem gick vi och köpte mat och sedan gick vi hem och slängde ihop kycklingsallad, hämtade en filt och stack ut på picknik i Annelundsparken. Varför kan det inte vara sommar året om?

Nu måste jag verkligen ta tag i mina studier. Att det ska vara så svårt att få tummen ur. Men jag ligger hellre i gräset och läser om Allan Karlsson och solar än läser E-commerce 2010 just nu. Men pengarna från CSN måste in, så jag får ta tag i det. Ett års pluggande kvar, det är ingenting! Kom igen!


Didrik på picknickfilten i parken.

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0