Pictures of mine










Lite bilder från de senaste dagarna, tagna med min iPhone. Kvadratbilderna är tagna med Hipstamatic-appen.

I lördags skulle jag & Johanna gå några ärenden på stan. Jag, Jojo och Sofie gick runt på Kapp-Ahl när jag vänder mig om och precis bakom mig står Didrik! Jag höll på att dö av världens chock! Jag blev alldeles tårögd och skakig i knäna, haha. Så glad jag blev! Jag hade ingen aning att han skulle komma, jag hoppades dock, men trodde inte han skulle komma. Så han följde med till Emmas inflyttningsfest på kvällen och sen vidare till Tempel.

Jag och Didrik gjorde house på Tempel, som Didrik brukar utrycka det, och sen gick vi och köpte mat på McDonalds som vi tog med oss ner i hamnen och satt där och käkade burgare i natten. Ashärlig dag/kväll! :D

Igår tog vi tåget hem tillsammans och nu är jag alltså back. Grymt nöjd med mitt löshår i alla fall! Köpte det efter jag varit hod frisören. Älskar långt hår. Dock är det lite häxigt långt men har försökte klippa till det så det ska se naturligare ut. Riktigt nice.

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0