Sommarlöööööööööv!

Det är kaos inombords nu, totalt blandade känslor. Känns bara så jäkla sjukt att vi för sista gången befann oss inne i skolan idag. Riktigt sorgligt. Jag höll på att böla ihjäl mig när rektorn höll tal och när vi satt inne i klassrummen och vår lärare började darra på läppen och kämpade för att hålla tillbaka tårarna. Jisses! Sitter nu med en skål jordgubbar och väntar på att klockan blir så dax att man kan börja göra vid sig inför avslutningsmiddagen.

Vill bara säga tack, tack alla ni som gjort dessa fyra åren helt fantastiska. Ni är grymma! 
Ska även lägga upp ett klipp av en snutt från när jag sjöng på avslutningen innan. Anna orkade inte filma mer så hon slutade efter en stund. Haha.
Nu ska jag gå och njuta av sommarlovet! Sooo looong suckers!
/ Johanna

Kommentarer
Postat av: Billan

Om jag dör vet jag ju vem som ska spela på den begravningen!!!.

Jojeeee!

2010-06-15 @ 16:44:24
URL: http://billan.blogg.se/
Postat av: eliiiin

vacker!

2010-06-17 @ 12:31:45
URL: http://emmieochelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0