Tänk när vi gick ut nian...


Foto: Alexandra Lindberg

Hur snygg var inte Johanna igår på avslutningsmiddagen? Gorgeous eller vaaad. Bakom sitter läraren Henrik som jag själv hade i femman eller sexan. Gullig han var på avslutningen igår, helt tårögd under hela tiden han delade ut betygen. Tänk om man nånsin haft en lärare som brydde sig så mycket, haha.

Imorse gick jag in i Anna och Johannas rum och skulle kolla om de var kvar hemma. Där låg de och sov så sött och Johanna såg ut som ett litet troll med dubbelhaka. Borde fotat och lagt in en före och och efter-bild, hahaha.

På middagen bad Henrik att Johanna skulle sjunga en gång till så hon sjöng Mario Kart Love Song. Hade velat vara där och se. Gud, va fina ni var allihopa förresten, alla Johannas klasskompisar! Ni verkar ha haft en bra klass. Ha ett bra sommarlov allihopa!

Jag minns faktiskt en sak speciellt från dagen vi slutade nian. Solen sken och Brohultsgänget, jag, Emma, Lisa och Emelie gick Dalhemsvägen bort mot Brohult i solskenet. Riktigt härlig dag.

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0