Torsdag, underbara torsdag...

Äntligen har sommaren fattat att det är NU den ska komma fram. Jag menar, jag invigde ballan och mina shorts typ igår? Det borde ha gjorts för flera veckor sen. Daaaah!
Satt och solade lite på ballan ett tag innan jag stack och tränade. Puuuh, man känner sig verkligen som en stekt fisk där ute på heden. Solen står på som bara den. Men nej, nu ska vi icke klaga för detta vädret gör en på så jäkla bra humör. Underbart!


Maltababy is very close. Sitter och skriver packlista nu haha. Har en hel del som behöver handlas innan jag sticker också. Längtar. Det kommer bli grymt.
Ska gå och köra lite mentalträning nu, få massage och lägga mig i spa. Det är ju trots allt beachhandboll imorgon. Jag satsar stenhårt, dethär är på liv eller död. Håll tummarna för oss!
Njut av vädret hörreni, för det gör bannemej jag! Peace.
/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0