Nackspärr

Har  åkt på en riktig jäkla nackspärr! Och denna gången är det sant. Satt och läste tidningen i morse, råkade böja nacken liiiite för långt ner då jag plötsligt kände hur det strålade som en isning från vänstra skulderbladet upp i nacken och ut i axeln. Gjorde så in i helsikes ont. Har känt mig mer eller mindre handikappad hela dagen. Inte kul alls. Fick hoppa träningen idag. Ska trycka i mig en ibumentin, smörja på lite orudis, värma skiten med en vetekudde och hoppas på att vakna smärtefri.


Sitter och roar mig själv med photo booth nu, alltid lika kul. Haha. Jenni ligger på golvet och pluggar, borde jag också göra, men jeg har ikke nå lust til de nå. Ska alldeles strax kila bort till seven eleven och köpa lide mjölk, sen ska jag tillaga min mumsiga... blåeeebärspaaj a la joejoe!
Avslutningsfras
/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0