no glasses, no shit!

IM SO F*CKING HAPPY! :D Var på Memira tidigare idag och skulle kolla om jag kunde göra laseroperation, och ja, jag var en bra kandidat. Han frågade när jag  ville göra det, och självklart så snabbt som möjligt svarade jag. (med tanke på att jag pajade mina glasögon igår också) När han sa torsdag kissade jag nästan på mig?!?! TORSDAG?! :D

Inga mer linser som sitter fel, inga mer cpblinkningar, jag kommer se! Jag kommer fantomej se :D


Imorse, blind o deppig haha

My lovley shoes! Det är som med stövlarna jag köpte i Italien i höstas, gick och tittade ner på dom hela tiden, samma med dessa.

Och ja mamma o pappa, jag står på bordet!! Man får göra vad man vill i sin egen lägenhet! För jaa! Idag såg jag att ägandet o allt gått över på mig.

Hej jag heter Anna, är 20 år, och ser bra som fan  samt har en egen lägenhet i Sthlm! Kan även springa en mil utan att bli andfådd. Hej Anna!

Hoho
/anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0