Joejoe is back!

Herre jisses! Har inte bloggat på mer än en vecka. Vad håller jag på med egentligen? Haha. Nej, jag ha verkligen haft fullt upp. Förra helgen blev riktigt jäkla grym, bästa på länge må jag säga! Har haft en apchill vecka också där jag bland annat gjorde min allra sista redovisning, åt den sisat skollunchen och helt enkelt gick sista riktiga " skoldagen" på kunskapsskolan. Kan inte riktigt bestämma mig för om jag ska skratta eller gråta... mycket blandade känslor här. Kommer bli grymt sorgligt på tisdag men ska samtidigt bli helt underbart att sluta nu när ett gött sommarlov väntar med Malta, Italien och massa kuligheter. Hinner knappt komma hem från Malta innan hela söta familjen drar ner till Italien, yeey!


Måste också säga grattis till alla studenter. Var själv på tre stycken. Särskilt grattis till Amanda, Viktor och vår söta kusse Sofie. Proppade i oss så jäkla mycket men god mat. Underbart! Blev ett bra avslut hos Viktor med ett gäng trevliga människor.

Anna ligger nu och snarkar sönder kudden och degar ut sig över hela sängen, hon är inte rikitigt frisk när hon sover. Vaknade av att hon knäppte till mig på näsan och sen började skratta, sen vände hon sig om och sov igen. Whuuut? Hahaha. Jag vaknade sedan vid åtta igen och upptäckte att jag somnat med kläder och allt på. Inte okej. Ska strax dra mig ut på stan för att förhoppningsvis finna ett par skor till avslutningen på tisdag. Håll tummarna!


Papsi och jag!


/ Johanna

Kommentarer
Postat av: eliiiin

nej vad söt bild!

2010-06-12 @ 17:09:59
URL: http://emmieochelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0