tisdag, ensam på kontoret!

hihihi!!

Jag vaknade halv 7 men var rebell o låg var till kvart över. Gick upp o klädde på mig (håliga jeans, shyyy), kokte ägg å stack halv! Living on the edge !! hahaha kom lite över 8. sweet!

Här var bara en kille på kontoret när jag kom, sen stack han.Han tyckte nog de var för fint väder för o sitta inne så han stack till någon park. Viiilket innebär att jag är själv här!! pÅ med ISAK STRAND på Spotify på högsta! som är min nye favorit
och jaaaaa... Såhär går det


Vårt kontor ligger allra högst upp i sankt erikspalatset! Grymma fönster!

Kommer på smarta ideér och käkar dagens dos ägg!

haha, ser man ut så från sidan, coool

Nu ska jag fortsätta! Glöm inte lyssna på isak strand!!

/anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0