Söndagsmys...

Innan övertalade Didrik mig till att somna under tennismatchen (Nadal - Söderling). Han sover ju alltid mitt på dan men jag brukar aldrig kunna göra det. Men nu gjorde jag det och jag känner mig helt död. Usch. Blir ju bara tröttare. Antar att det är en sak man måste träna på... Didrik tränar ju mycket, kan man säga.

Fick reda på att Johanna tävlar i helgen. I Ängelholm tror jag det var, så förhoppningsvis får vi snart veta hur det gick! Du är grym vilket fall som helst, Jojo!

Och det verkar vara bra med Anna och hennes ögon nu, skönt. Dock tror jag inte att jag kommer våga göra en sådan operation efter vad hon berättade. Usch... får väl leva med linser i resten av mitt liv, hehe.

Nu blir det söndagsmys med D :) Imorgon eller tisdag blir det iväg till Hbg! :D

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0