Varberg!

Igår lagade jag alltså tre hål i tänderna...pers eller........fy fan. Och idag ska jag dit igen och laga det sista. Tänder ifrån helvetet I tell ya. Efter tandläkaren drar vi till Varberg. Blir nog nice. Lite ångest över pluggandet i vanlig ordning. Men det ordnar sig på ett eller annat sätt.

Måste smsa Johanna ffs! Inte hört ett ljud ifrån henne, men jag antar att hon inte har tid med det, hehe. Enligt pålitliga källor har hon jätteroligt i alla fall!


Jag & Sanna...på Mogwai? i Helsingborg. Sannas foto. Nice puss-face också. haha.

Nu ska jag plugga en timme, sen dra till tandläkaren som sagt. Funderar på om jag ska ta systemet innan eller efter...tar jag det efter så kommer det bli stressigt hem eftersom jag blir hämtad kvart i 3isch, och tar jag det innan kanske det inte ser så bra ut att komma till tandläkaren med systemet-påsar. Speciellt inte om påsarna är fyllda med alkoläsk och cider fyllda med socker... dilemma!

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0