vart e mamma ??

Jag är ganska glad att jag  bor i sthlm så inte mamma var me på operationen, jag hade bölat som en gris då. Det är ngt med mamma när man har ont o e ledsen, hennes lugnhet gör så man själv släpper allt.

Sen hade jag dock behövt henne till tejpandet av skyydsögonen jag ska ha när jag sover. Blev inte helt som det skulle hahah...



Lovar att berätta mer om vart jag gjorde det o hur det gick till, när jag ser bättre. Tar för fasen en evighet att skriva detta lilla.

Efter att ha legat o haft ont o blivit droppad med bedövande droppar i fyra timmar blev det bättre, stack med sofie då å köpte pizza o stack till parken som ligger bakom mitt hus. SJUKT mysig, vilken utsikt.

hörs imorn

Natti natti!

/anna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh Anna, jag skulle vatt med dig idag och hållt handen! det gick ju lite fort det hela men nu e det överståndet.Tur du har sån fin kompis som kunde hjälpa dig!

Hoppas du håller dig lugn inatt!

Puss

2010-06-03 @ 22:35:49
Postat av: Sanna

Haha ser ut som en superhjälte där ju :)

Ja jag pendlar lite mellan malmö och hbg i sommar. Jag är lätt på öl på hampan i slutet av nästa vecka:)

Kram

2010-06-04 @ 07:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0