A bad day.

Arg som ett bi väcker pappa mig klockan fem inatt. Arg för att jag fortfarande ligger och sover och vi ska åka om en kvart. Jag rusar upp ur sängen med en jäkla huvudvärk och börjar packa ihop mina tävlingsgrejer och efter någon minut kommer han in igen och ber om ursäkt att han sett fel på klockan och väckt mig alldeles på tok förtidigt. Jag blir skitarg och lägger mig i sängen och sover igen. Haha.

Gjorde en usel tävling idag. Var inte alls på tävlingshumör. Har varit illamående och förkyld hela dagen. Sitter nu och tycker synd om mig själv för att jag har jädrans ont i halsen och hostar arslet av mig. Kommande vecka ser ut att bli en vilovecka från träningen för min del. Inte kul. Idag var det föresten den första utomhustävlingen för detta året. Ser framemot alla kuliga tävlingar som ligger framför nu, tagga!:D



För övrigt bortsett från min dåliga dag så är det härligtväder & det är alltid positivt:) Ska även passa på att tacka för en grym kväll hos Anton i fredags. Himla trevligt. Kommer en bildbomb sen skulle jag tro.

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0