Adrenalinkick, awesome!

Stack ut på en kvällspromenad med Elli igår, himla mysigt. Vi var uppe vid skolan, stod där och snackade och fulade oss då det cyklade förbi en man som tittade på oss jätteskumt. Han började sakta ner farten och cyklade in i parken bredvid. I säkert tio minuter cyklade han runt runt där inne och hade fortfarande bklicken mot oss. Just i den stunden kände jag mig så jäkla stark och snabb. Jag har nog aldrig känt mig starkare. Jag ville liksom bara gå fram och välta honom från cykeln och sparka på honom. Jag var liksom inte rädd, var bara jäkligt arg och beredd på att slåss och fly. När han såg att vi begett oss från platsen cyklade han ut ur parken och bort åt andra hållet. Perversa jävel! Jag var nästan nära på att få honom att vilja överfalla mig och sen bara slå ner honom! Det kliade liksom i hela kroppen. Och jag slår vad, jag hade lätt tagit honom så stark jag kände mig. Ingen kunde besegra mig i den stunden! Vilken jädra adrenalinkick jag fick!





Sitter iallafall nu och pluggar lite, ska snart beställa min avslutningsklänning från Nelly och sen hoppa in i duschen.
För övrigt så händer det inte ett skit idag, har någon lust att hitta på något så e det bara till att slå en pling, jag e på:)

Have it!
/ Johanna

Kommentarer
Postat av: elli

hahaha du är för rolig joejoe ! kände verkligen hur du så gärna hade velat slå ner honom för du fick en sån adrenalinkick! :D awsome kväll iaf, älskar dig!

2010-05-14 @ 19:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0