Bittert inlägg om tänder

Johanna, det är inte okej att du skryter om dina perfekta hålfria tänder när jag hittils fått betala 2500, och då har vi knappt börjat. F*king orättvist att vissa knappt borstar tänderna och proppar munnen full med godis hela tiden och ändå aldrig har hål. Tänker på en viss sambo nu. Jag dricker aldrig läsk och försöker att inte äta så mycket godis och hoppar aldrig över en tandborstning. Ändå glor tandläkaren hånfullt på mig och undrar om det är flera år sen jag var hos en tandläkare sist så fort jag öppnar munnen.

Fast du vet att jag skojar, Johanna. Skryt på, kul för dig att du har så bra tänder........ ;D Jag är inte bitter alls!

Har förresten fortfarande ont efter lagningen i onsdags... men det är lugnt, bara 4 hål kvar (som måste lagas dvs) och bara två visdomständer som ska opereras ut. Det är luuuugnt.

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0