blind och döv

Efter jobb mötte jag upp Souf igen i Humlan, snackade o kikade på ett klipp jag hittat... HA HA, handlar om botaniska trädgården i lund under karnevalen, googla och se om ni hittar något.

Mina linser har pajat, eller jag blev förbannad o slängde ut dom, fick då glatt använda mina glasögon jag hatar, gick in på carlings på Kungsgatan och rätt som det var trillade högra skalmen av. WTF...
Gick vidare till Snaps på Medis och sen Lilla hotelbaren på Scandic Malmen, såg inte ett skit, fick emellanåt sätta på mig glasögonen på sniskan för att kunna se vem som kom in, eller vem soufie pratade om.

När jag pajade glasögonen och fick gå och kisa var det precis som att jag plötsligt fick sämre hörsel också, sa va till allt o alla.


Nu ska jag o Bartil B sova. Imorn ska jag fixa mina ögon, nu e jag trött på skiten! Vill kunna se! :D

kaaaarlek

/anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0