Då släpper vi det...

Sorry, kanske ska uppdatera lite om vad jag gör istället för att bittra mig över mina tänder, haha.

Igår var jag och Didrik ute och sprang tillsammans. Han pushade mig till att springa 5 varv i parken. Jobbigt som fan sista varvet men det kändes sjukt gött efteråt. Det tar sig ordentligt tycker jag. Snart redo för beachen 2010. Hahaha ;D Men det störde mig att D inte tyckte det var jobbigt överhuvutaget!
Nu sitter jag och kan inte bestämma mig om jag ska ut och springa eller dra till gymmet.

Imorse drog D till Varberg och stannar hela helgen. Det ska som sagt bli en hemmahelg. Bara chilla och plugga.

Så, då tar vi på oss skorna dåååååå. Kom igeeen!

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0