En torsdag som den ska vara





Vi har ju lärt oss att torsdagar är lika med förfest och X&Y. Så det ska vara och vi gillar de. När jag kom hem igår skrev jag ett inlägg som jag raderade. Var trött på dryga killar på krogen, haha. "Jag är en jättebra kille jag lovar!" Psykopater säger jag bara, haha.

Hahaha, jag älskar mina fördomar.

Nu sitter jag och funderar på om jag ska ut och springa eller vila benen idag. Gör ont som fän i ena benet. Borde tvätta lite och sen kanske dra bort till Knalleland o kolla lite. Varför vet jag inte riktigt, känns bara som att de kunde va kul.

En kille igår sa att jag pratar som Anna Anka. "Vet du vem du låter som?" Jag chansade och hoppades på Henrik Larsson. Men nej.

/Ida

Kommentarer
Postat av: Sanna

Gör situps och armhävningar istället då:)

2010-05-28 @ 15:46:44
URL: http://zannaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0