Fred



Tänkte att det skulle bli skönt att vara ensam i helgen. Men fick lite smått panik och deppade ihop på några sekunder. Fan, varför är man så rädd för att vara själv? Bara ovant antagligen. Måste lära mig. Så jag började i alla fall kolla runt på YouTube för att rycka upp mig lite och hittade "Fred". Helt sjuk i huvudet men sjukt rolig. Känns som lite Johanna-humor, så kolla gärna vidare på hans klipp Jojje, om du inte redan sett:)

Försöker plugga lite och har börjat få ideer till projektet. Yes, jag vet, jag är efter.

/Ida

Kommentarer
Postat av: Sanna

HAHAHA det bästa är att rösten passar hans utseende!

2010-05-14 @ 21:54:27
URL: http://zannaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0