Fredagskvällen i Hbg

När jag, Anna & pappa kom fram stod maten nästan färdig på bordet. Lammfilé, potatisgratäng och sparris. Kan nog inte uttrycka mig hur gott det var. Fantastiskt. Tack mamma lilla!

Efter det gick jag och Johanna ner på stan. Vi satte oss på ett café som heter Pistachia, åt glass och drack kaffe. Sjukt mysigt. Där satt vi, pratade om livet och fick utomlandskänslor. Riktigt bra kväll. Sen låg vi båda i Johannas säng, snackade till tre kanske...sen somnade Johanna mitt i en mening, haha.







Idag borde jag plugga kurslitteratur men har en känsla av att de inte kommer bli så... ska i alla fall fixa ny telefon idag:D:D Sååå behövande. Ikväll är det ÅRETS FEST hos Sabina, kommer bli så fett. Med my girls Emma & Sanna. Längtar.

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0