Glasögon a la Monica

Måndag. Skönt att vara tillbaka. Känns alltid lite tomt att komma till min lägenhet, inte så konstigt när man har världens bästa mamma o pappa o johanna hemma på järnis i Helsingborg. Hade en bra helg!

Tur jag har Bartil Bartil som kramar mig innan jag ska somna, honom kan man lita på haha :) 

Sov sjukt dåligt, vaknade säkert 10 gånger, gick till slut upp 05.30 o stack ut o sprang, bara anna ute, ensam på långholmen kändes det som. Härligt väder.

Gick sen till jobb, Skönt. Mina linser är lidt fuckade så det blir glasögon på och CPMÅNNIKA style i veckan, orkar inte bry mig. Jag ser iaf!



Ska möta upp souf i Humlan och luncha i solen. Like.

Det blir en bra vecka, hoppas solen håller sig! :D

/anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0