haha! Pallar inte...

Till: Chefen
Sms: Hej, jag glömde berätta att jag tog 200kr ur din plånbok igår. Bara så att du vet ifall du saknar dom. Och ifall du inte saknar dom så glöm det här smset :)
Svar: Nej det har jag inte märkt men jag måste säga att det var lite väl fräckt av dig. När hade du tänkt att betala tillbaka dom?


Till: Mamma
Sms: Fan, var jag lös igår eller??? Igår när jag kom hem och skulle klä av mig så hade jag inga trosor, wtf?!
Svar: Men gumman. Glömde du sätta på dig trosor, knasfia, puss mamma!

Till: Danne
Sms: Jag är hos Danne, ligger i sängen. Du vet det jag sa om hans andedräkt, fan alltså, jag trodde det skulle bli bättre men han har inte ens borstat tänderna :/
Svar: Inget


hhihhhoho, www.felsms.com

/anna

Kommentarer
Postat av: Sofie

HAHAHA, jag älskar den första! Skrattade i evigheter när jag läste den!

2010-05-05 @ 22:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0