Härliga Stockholm

Gick riktigt bra me bussen, fasen alltså vad man hinner tänka när man bara sitter, hann börja på en bok också. Vita massajen, riktigt bra.

Skyndade hem med grejerna o tog en snabb dusch, sen stack jag ner till Bauer på Götgatan där Sofie, Lucas o Dick satt, kollegor från gamla jobbet. Mycket trevligt.

Jag o Souf satt o snarrade lite vid slussen innan vi stack hem. Mötte på härliga engelsmän, älskar dialekten. Blir till mig i trasorna alltså. Alltid ngt skoj som händer i Stockholm, kändes riktigt skönt att vara tillbaka, när jag gick ned mot slussen o vattnet. Härleeet!

Nu ska jag lyssna på Melissa Horn och nanna
Natti natti

/anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0