HBG-ÅRHUS

Hard workin´.

I Århus, DK där vårt huvudkontor ligger. Låg uppdatering i veckan tror jag. Bli inte ledsna.

Jag gick vilse på hotellet i morse... :/ haha.- tog 10 minuter från rummet(ser ut som en hytt på kryssning, inte caribienkryssning utan mer trancekryssning)ner till receptionen, åkte upp o ner i hissen, gick o gick haha. Till slut kom jag fram. Hittade till kontoret på första försöket ! woooho

Igår på tåget hit fick jag en ny kompis. Vi pratade om allt mellan himmel och jord, mest om henne. Hon hade fin lila blus och matchande läppstift. Hon frågade om jag ville följa med henne till ett slott som ligger vid vattnet en dag i veckan. Jag o Irma 72 år skiljdes åt vid stationen utan att byta nummer. Så det blir nog inget slott med min nya vän. Men trevligt hade vi, jag o Irma. 

Bjussar på några bilder från helgen i Helsingborg. Underbar helg. 


Jag o JoeJoe satt på balkongen o solade. Johanna Spelade gitarr och vi sjöng . Störde grannarna lite tror jag. (Klippte johannas tånaglar och målade dom fint rosa, hoppas ingen gick nedanför o fick naglar i huvudet haha)

 Laters

/anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0