Hello hello baby

Jag är på G alltså, var ute innan och sprang i 35 minuter. Känns riktigt bra. Nu har jag sjukt ont i benhinnorna i vänstra benet dock, men nu för tiden brukar det gå över rätt fort om jag stretchar mycket.

Kolla vad Didrik kom hem med igår:



Sööööt! Och nu ringde han hem för en stund sen och sa: "På lördag ska du och JB ha drinktävling!!" Hahaha. Dock kunde inte JB men vi ska tydligen ha drinkkväll i alla fall. Kan bli kul, haha.

Nu har jag lite kläder att ta tag i....



Det står en stol där under, haha.

/Ida

Kommentarer
Postat av: Alex

Vilken träningsvärk du kommer ha i armarna efter lördag Ida. Kommer ju bli en hel del drinkar som ska drickas!

SKÅL

2010-05-27 @ 12:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0