HON E GRYM!

Haaj !

Jobb gick fint, lite jobbig dag att komma dit då de var tvungna att sparka en tjej idag som vart där länge. Alla var något nedstämda.

När jag slutat gick jag en sväng i stan, grymt! Jättefin och mysig stad är det, stack till hotellet och stack ut för o springa, sprang längs strandvägen och sen tillbaka och en extra runda i stan, sen in på 7 eleven för iskallt vatten och kycklingspett som jag sprang tillbaka med till hotellet. NAJS.
1h och 5 minuter! haha


hade glömt tandkräm o deo... köpte det på stan och sen borstade jag i säkert 10 min när jag kom tillbaka haha


sprang längs vattnet :D

En kyrka innen i stan... domkyrkan eller frukyrkan eller ngt, ska ta reda på det :P

Måste bara säg att jag e så jäkla stolt över mig själv... Jag tyckte det var jobbigt i början att springa, men ville verkligen lära mig, och hitta bra teknik osv, nu springer jag 1 mil utan problem och är så jäkla nöjd med hur man ser kroppen försändras, man mår bättre och ser bättre ut. LOVE IT.

Dusch och sen en sväng på stan!

laters
/anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0