Jag e också grym



Ska Anna & Johanna ha träningsbilder ska jag det också! ;D Hur grym är inte jag, går upp ungefär 10 i 8, försöker vakna till liv, går ut och springer 35 minuter och spurtar sen hem för att duscha och äta havregrynsgröt och banan. Nu jävlar.

Och hur grym är inte min iPhone som jag skaffade i lördags. Är jag nöjd ELLER!! Haha. Hittade en asbra app som heter RunKeeper eller något sånt. Man har bara med sig den ut och sen håller den koll på hur länge man springer och hur långt. GRYMT. Skaffa den, Anna!

iPhone är nog det bästa som hänt världen. Nu blir det skolan!

/Ida

Kommentarer
Postat av: mamma

det känns på något sätt att det måste komma någonstans ifrån ....detta löpande och tränande : )))tror inte det kan va från pappa.....men jag kan ha fel ! känner mig som en lyckad mor!! : )))

2010-05-26 @ 10:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0