Kanonkul!

Sitter och fibblar med macen nu, den är så jäkla grym! Ganska komplicerad men man lär sig. Älskar tangenterna, så mysigt ljud när man skriver haha! Ska alldeles strax ta i tu med min SO och plugga in det sista inför den allra sista redovisningen i kursämnena i morgon, känns förjäkla bra. Har sen bara två inlämningar kvar sen ska jag chilla, weey!
Återstår nu endast 19 hela dagar kvar till skolavslutningen och endast 25 dagar till Malta. Fifan, det är sjukt. Har så mycket att se fram emot. Minns när man satt där i höstas och var så deprimerad, ingenting hände, bara längtade och längtade, orkade inte plugga, huden under ögonen matchade den äckligt gråa himlen utanför och avresedagen till Malta var för långt bort för att orka tänka dit. Och det är bara några veckor kvar nu. AWESOME!
Nu ska jag käka min utsökta räksallad och leka vidare med min goda macivän. Fem av fem toasts! Jamee!
/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0