Knepig dröm...

När jag vaknade imorse var jag helt säker på att jag befann mig inne i en gymnastiksal på en luftmadrass tillsammans med massa andra friidrottare. Var säker på att jag snart skulle upp och tävla och var verkligen taggad för att springa stafett. Haha, kändes jätte konstigt, för fast att jag insett att jag var hemma i mitt rum så trodde jag fortfarande att jag sovit på en luftmadrass, jag drömde liksom vidare fast att jag var vaken. Läskigt, haha.
Började morgonen med goda scones som mamma bakat, mums. Har efter det suttit och ritat fram tills nu. Jag har verkligen fått dille på det, jag ritar hela tiden, as skoj. Haha. Ska ta och röja undan på mitt rum och få klart min svenska idag också hade jag tänkt.

Ritade av ett foto på JB:)


Blir en uppdatering till idag skulle jag tro.
Hopphopp!
/ Johanna



Kommentarer
Postat av: Ida

Riktigt snyggt gjort Jojo!! Tips bara, rita munnen med en hårdare pensel, lättare att få de bra=)Håret ser riktigt bra ut!

2010-05-09 @ 15:06:20
URL: http://iaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0