Like we did it back in 05


Elin, Angie & jag på vårens sista X&Y!
Bilden är ett montage eftersom vi inte hamnade på samma bild alla tre nån gång, haha.


Jäääääävlaaaaaaaaaar. Heeeeelt sjuuuk kväääääääääll! Hahahahaha. Jag dör alltså, fyfan vad kul jag hade. Helt störd afton :D

Vid 3 anlände Angie & Elin till Borås. Lite recap, lite matlagning och ätning och sedan började sminkandet och allt sånt. Ett glas "champagne", lite cider, och en massa skitsnack, skvaller, deep talks och allt sånt man alltid gör. Jag hade sjukt roligt här hemma. Ölleken, videobloggande (som ni troligen aldrig får se) och ännu mer prat. Och sedan blev det dags för X&Y. Sista innan sommaruppehållet. Riiiktigt kul. Dancing, drinking och möte med en massa konstiga människor. Slutade med att vi flydde från McDonalds från några killar som började bli aggressiva. Haha. "SPRIIIIING!! IN I TAXIN FOOOOORT!!!" Det kändes verkligen som om vi var utomlands för där händer alltid en massa knäppa saker. Loco.

Vid 1 tog de tåget hem igen idag men innan dess hann vi med en fika på Café Viskan. Härligt väder, vi kunde tom sitta ute. Underbart.

Helt perfekt helg! Riktigt glad för att mina barndomsvänner ville komma och hälsa på mig! Det är alltid så kul att prata en massa gamla minnen. Tack för att ni kom! <3

/Ida

Kommentarer
Postat av: Elin

Bästaste ihjäl!! :D haha fan va skoj de va, de måste göras om när vi återhämtat oss :D

2010-05-09 @ 18:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0