& lyssna på...deppig...musik

Näää, här lyssnar vi bara på härliga sommarkänslalåtar. Billionaire - Travis McCoy, Hey, soul sister, lite Glee-låtar, lite Justin Bieber och annat härligt. Jag har varit bra idag. Projektet blev klart, hoppas jag fick med allt bara. Känns lite osäkert för det var femtusen filer att hålla reda på men jag får hoppas. Kom hem och städade hela lägenheten. Ska se om D märker nåt. Förmodligen inte. Gjorde mat också. Nu kommer D snart hem med lite mörk choklad åt mig. Slår vad om att han köpt ett kilo plockgodis till sig själv haha.

På fredag blir det Sex and the city 2-premiären! Med Didrik och hans kompisar, haha. Söta de är som vill se den. Egentligen är jag inget fan men den verkar lite kul ändå.

Imorgon blir det förhoppningsvis utgång och förfest med klasskompisarna. Härliga människor!
Höres!

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0