Måste kommentera henne

Extra sensitive. Låter som nån tandkräm, men det har fanimej varit mitt humör idag. Har typ bölat halva dagen. Först var det nåt klipp på YouTube som jag inte minns nu, som jag bölade åt, sen såg jag dokumentären om Susan Boyle på Tv4+ och mitt ansikte blev helt svullet så mycket jag grät. Sen grät jag när jag såg Talang. Och nu satt jag och kollade på Bella & Tyra show...avsnittet från igår. Jag vet inte om jag ska rekommendera er att kolla på det eller inte...

De hade Kissie som gäst. Jag brukar inte kommentera bloggare/bloggvärlden men nu måste jag. Det var det konstigaste, jobbigaste, pinsammaste jag någonsin sett. Jag överdriver inte. Bella var grym som programledare, höll sig lugn, såg inte ut att bli upprörd, var bara allmänt proffsig hela tiden. Tyra brusade upp lite, helt förståeligt, för jag hade nog reagerat likadant som hon. Men Kissie...denna människa... jag förstår inte. Jag vill bara ta henne i min famn och låta henne gråta ut eller nåt. Eller vill jag banka skiten ur henne, haha, kan inte riktigt bestämma mig.

Hon hade DRUCKIT innan programmet för att hon var så NERVÖS. Hon andades jättefort och man såg skräcken i hennes ögon. Hon var otrevlig och bitchig, och det var liksom inte kul. Bara konstigt. Det var plågsamt att se, varför gick hon ens dit? Jag fick fan tårar i ögonen så pinsamt det var. Känner mig helt ledsen nu, för hennes skull. Tycker så fruktansvärt synd om henne.


/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0