Nooo, my world breaks dooooown

Känner mig ganska ensam här i bloggen, haha. Men Johanna är i Växjö och kickar ass hoppas jag, och Anna är nog på väg hem till Stockholm från Örnsköldsvik. Själv har jag lite panik över att min mobil gick isönder nyss. Aaaah. Hade tänkte skaffa en ny i sommar men jag kan inte nu. Måste ha pappas underskrift och grejjer eftersom mitt abonnemang fortfarande står på honom. Har varit för lat för att orka flytta över numret. Och jag vill absolut inte ha ett nytt nummer eftersom jag haft detta sen jag fick min första mobil! Jobbigt läge med andra ord...

Känner mig brutalt handikappad. Och snart bryter min dator också ihop. Måste skaffa en ny. Så om jag får bestämma blir det en MacBook Pro och en iPhone inom en snar framtid. Grymt.

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0