På krigsstigen!

Gick upp på ett hyffsat bra humör, gick in på toaletten... och ser att min handduk är borta. IGEN. Jag får ta nya handdukar hela tiden eftersom Didrik snor dem till träningen. VAFAAAN. Han har minst två handdukar här hemma som han använt max 2 ggr vardera. Och så tar han MIIIIIN! IGEEEEEN!! AAAAAAAH!

Slängde iväg ett argt sms, men ångrade mig snabbt och skickade direkt "Förlåt för att jag överreagerade!" Haha. Men jag var tydligen fortfarande irriterad eftersom jag sitter och skriver det här...

Nu ska jag dricka mitt the och sticka ut och springa!

/Ida

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan bara hålla med om hur irriterande det e när alla rena handdukar försvinner och handduksskåpet ser ut som en granat exploderat när man pricis vikt in allt snyggt.

2010-05-06 @ 16:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0