På väg... eller näää...

Haha, jag är ju rätt rolig. Hoppade på cykeln och var på väg till skolan. Sen bara....näää, jag vänder. Jag var visserligen lite sen och jag hatar att stappla in några minuter för sent och få onda ögat från föreläsaren, haha. Eller i detta fallet, nervösa ögat. Så jag cyklade hem igen, haha.

Så nu har jag suttit och kollat på distansföreläsningen istället och lyckats ladda ner en trialversion av InDesign, käkat mintchoklad, mango och till och med hunnit dammsuga. Perfekt.

Ska göra övningarna, lyssna på Gleemusik i bakgrunden, käka lunch hemma och sen dra till skolan för att lyssna på en gästföreläsare. Ska bli intressant.

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0