Papi steker på stureplan

Heeeelloo,

Efter jobb mötte jag upp papi som är uppe tills imorgon. Han satt och stekte på utecompaniet på Stureplan. Det var riktigt nice att sitta där i solen. Därefter åkte vi hem till mig o slängde av sakerna o bytte om, sen gick vi mot slussen.

Så himla fint här är kommer man på mer o mer hela tiden. Pappa visade några guldkorn, uteserveringar självklart :P Jag bor riktigt j*vla bra! Käkade på ett ställe på Götgatsbacken och sen promenad hem.




Var snygg i min långklänning som hängt och dinglat i garderoben ett slag! Pappa var snygg i sina Ray Bans. Ska också ha sånna!

Imorn blir det jobb sen mot hbg. Cant wait! :D


Jag hoppas även på goda nyheter åt M imornkväll.... vi får se. Jag är taggad. Men de kommer!...
naaatti!

/anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0